Inspiratie Winkels 0 0

Winkelmandje

Je hebt geen producten in jouw winkelmandje.

  • Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis*
  • Gratis verzending vanaf €49,95
  • Gratis Retourneren

Ruilen en retourneren

Bedenktijd
Je hebt na de dag van ontvangst 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering heb je aanvullend 14 dagen de tijd om je bestelling, of een deel daarvan, zonder reden aan ons terug te sturen. We sturen een retourinstructie en retourformulier mee met je bestelling, evenals een retourlabel. Laatst genoemde kun je gebruiken om het pakket kosteloos te retourneren.

Ruilen
Wil je je bestelling ruilen? Stuur je bestelling, of het artikel uit je bestelling welke niet naar wens is, met het meegeleverde retourlabel gratis naar ons retour en plaats aanvullend je nieuwe bestelling op Idenza.nl. De nieuwe bestelling doen we uiteraard direct voor je op de post zodat je deze op werkdagen, wanneer voor 16:00 uur besteld, de volgende dag al in huis hebt. Snel en eenvoudig! Zodra we je retour binnen hebben, zorgen we er uiteraard voor dat we het bedrag zo snel mogelijk naar je terugstorten. 

Retourneren en geld terug
Is het artikel dat je besteld hebt niet naar wens? Stuur dan het volledige pakketje gratis naar ons terug. Nadat je het pakketje hebt ingepakt, plak je het retourlabel op je pakketje en kun je deze afgeven bij een PostNL punt. Bewaar het bonnetje wat door PostNL wordt afgegeven altijd goed. Dit is een bewijs van je retourzending. Hierop vind je ook een 3S code, dit is de trackingcode van je pakket waarmee je kunt zien wanneer het pakket bij ons is bezorgd. 

Retouradres:
Idenza Shoes and Stuff
Antwoordnummer 6117
8900 VC Leeuwarden

Wij behandelen je retour binnen 2 weken na ontvangst en sturen een e-mail aan je ter bevestiging. Als onze payment proivder het geld aan je terug heeft gestort, staat dat binnen 3 werkdagen op je rekening.

Garantie, hoe zit dat nou eigenlijk?
De garantie en garantieperiode zijn conform de wettelijke rechten van de consument. Mocht er buiten deze periode een klacht ontstaan, laat het ons dan weten. In sommige gevallen is fabrieksgarantie mogelijk, dit hangt echter van de klacht en fabrikant af. Neem voor deze specifieke gevallen even contact op met onze klantenservice. Uiteraard gaan we te allen tijde er samen met jou voor zorgen dat we een passende oplossing vinden. Meer informatie over garantie en klachten lees je hier.

Veelgestelde vragen over 'ruilen en retourneren'

http://www.idenza.nl/veel-gestelde-vragen

Heb je nog vragen? Onze klantenservice staat voor je klaar. 085 0294888 Maandag t/m zaterdag: 09:00 - 17:00 Email ons